پیام فرستادن
حداکثر 5 پرونده ، هر اندازه 10 میلیون پشتیبانی می شود. خوب
Henan Huaxing Poultry Equipments Co.,Ltd. 86--15237110459 nancy@huaxinghusbandry.com
اخبار قیمت دریافت کنید
خانه - اخبار - نحوه جلوگیری از ضایعات غذا هنگام تغذیه جوجه ها

نحوه جلوگیری از ضایعات غذا هنگام تغذیه جوجه ها

November 2, 2021

چگونه هنگام غذا دادن به جوجه ها ضایعات غذا را متوقف کنیم؟پاسخ استفاده از دستگاه تغذیه خودکار مرغ است.

 

دستگاه تغذیه خودکار مرغ چیست؟
دستگاه تغذیه جوجه اتوماتیک از یک قیف یا سطل مرکزی تغذیه می کند تا به طور مداوم در تمام طول روز به پرندگان غذا دهد.مرد طیور به جای پر کردن امتیاز سطل های تغذیه جداگانه، فقط یک قیف را پر می کند و این کار را فقط یک بار در روز انجام می دهد.همچنین یک قیف نیروی انسانی ابتدای خط تغذیه اصلی وجود دارد.

 

این مجموعه کامل از سیستم تغذیه خودکار جوجه شامل موارد زیر است:

مخزن خوراک.
سیلوهای تغذیه
هوپر مسافرتی.
تخلیه خوراک.

آخرین اخبار شرکت نحوه جلوگیری از ضایعات غذا هنگام تغذیه جوجه ها  0
چگونه کار می کند؟
سیستم های توزیع شامل یک زنجیر بی پایان است که توسط موتور و همچنین چرخ دنده ها هدایت می شود.یک سنسور تغذیه پان وجود دارد که در آن انتهای هر خط تغذیه وجود دارد که موتورها را روشن می کند و باید به تحویل خودکار تغذیه برسد.هنگامی که تمام ظرف تغذیه از خوراک پر می شود، جعبه کنترل کار موتورها را متوقف می کند.وقتی تابه خورد شد، اینها کنترلی را شروع می کنند که موتور را دوباره راه اندازی می کند.
 پس از قرار دادن تغذیه ها در قیف و راه اندازی دستگاه، عملیات ادامه دارد.

 

تغذیه در قیف به درگاه های خروجی در پایین قیف منتقل می شود.از طریق سوراخ روی زنجیره ای که به آرامی در حال حرکت است می افتد.زنجیر که از طریق فرورفتگی عبور می کند، خوراک را همراه با خود به گله می برد.پرنده آن را از غار می خورد.

 

نژاد مرغ مخزن را در خارج از خانه مرغ تغذیه می کند که سیستم حمل و نقل در آن به سیلوهای خوراک می رود و سپس دستگاه را با توجه به زمان تعیین شده به قیف مسافر منتقل می کند.هنگامی که آخرین قیف مسافرتی با خوراک پر می شود، دستگاه انتقال به طور خودکار متوقف می شود.سیستم تغذیه جوجه به آرامی اجرا می شود، و خوراک از قیف در حال حرکت به طور یکنواخت به داخل مخزن جریان می یابد تا هر جوجه خوراک تازه دریافت کند.پس از اتمام خوراک، قیف در حال حرکت به طور خودکار به موقعیت تخلیه خوراک می رود، سپس قیف دوباره پر می شود.

آخرین اخبار شرکت نحوه جلوگیری از ضایعات غذا هنگام تغذیه جوجه ها  1

چگونه فید را ذخیره کنیم؟

صرفه جویی در سیستم تغذیه از دو طریق انجام می شود.پرندگان با صدور صورت‌حساب و بیرون آمدن از سطل خودکار، خوراک زباله نیستند، زیرا آنها از یک گودال پر از دست استفاده می‌کنند.به نظر می رسد حرکت زنجیر آنها را جذب می کند و همچنین پرندگان را به خوردن بیشتر و بیشتر تشویق می کند.

 

نشانه زمان و صرفه جویی در نیروی کار ممکن است با تجربه تجهیزات مرغداری HUAXING نشان دهد.و هیچ‌کدام به 40000 تا 50000 جوجه گوشتی به جای 10000 جوجه‌های گوشتی که از تغذیه دستی برای تغذیه استفاده می‌شد اهمیت نمی‌دهند.

 

با توجه به مزیتی که برای طیور شما دارد، شخصاً توصیه می شود که اگر هنوز این کار را انجام نداده اید، باید به فکر یک دستگاه تغذیه خودکار مرغ باشید.همچنین امیدواریم بتوانیم خدماتی را برای شما ارائه دهیم.

 

هر گونه سوال، لطفا با ما تماس بگیرید، ما همیشه در اینجا هستیم تا کمک کنیم.